“SISTEM 48 sati” ČOKA, 2014.

REŠAVANJE KOMUNALNIH I OSTALIH PITANJA GRAĐANA IZ NADLEŽNOSTI OPŠTINE

“SISTEM 48 sati” je namenjen rešavanju problema i zahteva građana Opštine Čoka i efikasnijoj komunikaciji na relaciji građani i lokalna samouprava i javna preduzeća.

Građani ne moraju da dolaze u zgradu opštine ili javnog preduzeća i šetaju od šaltera do šaltera. Ceo sistem je osmišljen da bi bio građanima na usluzi i kao takav stoji im na raspolaganju 24 sata.

“SISTEM 48 sati” predstavlja jedinstveni program, na osnovu kojeg svaki građanin ima mogućnost da, po ceni lokalnog poziva, prijavi nastali komunalni ili neki drugi problem za koji je nadležno određeno javno preduzeće ili služba lokalne samouprave.

Sve prijave stižu na adresu operatera – zaposlenog lica, zaduženog za rad na ovom sistemu. Nakon izvršene selekcije pristiglih zahteva, operater dostavlja dalje na rešavanje nadležnoj službi opštine ili javnom preduzeću, radi dobijanja odgovora, odnosno rešavanja problema.

Prijavom određenog problema građana, dežurne službe su u obavezi da u najkraćem roku izađu na teren i evidentiraju prijavu.

U periodu od 48 sati, građani će o svom prijavljenom problemu dobiti povratnu informaciju o statusu njegovog rešavanja.

Načini na koje građani/ke mogu prijaviti svoje komunalne i druge probleme su:

 


Komentari(1)

 

Nagy Borsos László, Csóka M. Titó 42
A zentai utca és a vinogradi utca sarkán lévő házunknál problémánk van a rókákkal.A tél és a múlt hét folyamán lefojtogatták és elhordták az udvarból a tyúkjainkat. Ez nem csak a mi problémánk hanem az egész kőrnyéké itt a vasút mellett. Tisztelettel, Nagy Borsos László 063 737 11 95
Utorak, 11.02.2014 (11:22)